상세 컨텐츠

본문 제목

The beatles - Yesterday

노래가사

by 未來の未來 2021. 2. 4. 16:48

본문

반응형

 

 

 

 

The beatles - Yesterday



Yesterday

예전에는​

 all my troubles seemed so far away
나의 모든 고통은 멀리 있다고 생각했는데



Now it looks as though they're here to stay
이제 그 고통이 여기 머물러 있네요.



Oh, I believe in yesterday
예전이 그리워요



Suddenly

갑자기​

I'm not half the man I used to be
나는 예전 모습의 반도 못한 사람이 되어버렸어요.



There's a shadow hanging over me
어두운 그림자가 내게 드리워지고 있어요.



Oh, yesterday came suddenly
갑자기 지난 날의 추억들이 밀려와요



Why she had to go I don't know
왜 그녀가 떠나야 했는지 난 몰라요



she wouldn't say
그녀는 아무 말도 하려하지 않았어요



I said something wrong
내가 무언가 잘못 말했나봐요



now I long for yesterday
지금 이 순간 지난 날이 자꾸만 그리워져요



Yesterday

예전에는​

love was such an easy game to play
사랑은 아주 쉬운 게임 같았어요



Now I need a place to hide away
이제 난 어디든 숨을 곳이 필요해요



Oh, I believe in yesterday
그때가 좋았었는데



Why she had to go I don't know
왜 그녀가 떠나야 했는지 난 몰라요,



she wouldn't say
그녀는 아무 말도 하려하지 않았어요



I said something wrong
내가 무언가 잘못 말했나봐요



now I long for yesterday
지금 이 순간 지난 날이 자꾸만 그리워져요



Yesterday

예전에는​

love was such an easy game to play
사랑은 아주 쉬운 게임 같았어요



Now I need a place to hide away
이제 난 어디든 숨을 곳이 필요해요



Oh, I believe in yesterday
그때가 좋았었는데 

반응형

'노래가사' 카테고리의 다른 글

The Beatles - Help!  (0) 2021.02.04
The Beatles - In My Life  (0) 2021.02.04
The Beatles - Imagine  (0) 2021.02.04
The beatles - The Long and Winding Road  (0) 2021.02.04
The beatles - Let it be  (0) 2021.02.04

관련글 더보기

댓글 영역